Over mij

Mijn naam is Matthijs Schalk, 36 jaar, getrouwd en vader van 2 kinderen. Van 30 mei tot en met 1 juni doe ik mee aan de Roparun, samen met mijn collega’s van Sparkles. De Roparun is een estafette sponsorloop voor het goede doel, van Rotterdam naar Parijs.

Wat ik doe
Bij Sparkles werk ik sinds 2017 als marketing innovation officer. Dagelijks mag ik me samen met collega’s inspannen om onze online shops naar het volgende niveau te brengen. Voordat ik bij Sparkles kwam werken heb ik 5 jaar als freelance online marketeer gewerkt en daarvoor 3 jaar als online marketeer bij een bureau. Speciaal voor de Roparun heb ik mijn site matthijsschalk.nl weer opgetuigd en geef ik als tegenprestatie voor sponsoring online marketing advies. Ik doe dit volledig vrijwillig in de avonduren/weekenden en ontvang er zelf niks voor. In het weekend van 30 mei t/m 1 juni 2020 ren ik zelf de Roparun met team Sparkles.

Hoe jij kunt helpen
Je kunt de Roparun en daarmee heel veel mensen helpen door mij te sponsoren. Als tegenprestaties bied ik je een online marketing sponsorpakket, als je dat wilt. Je ontvangt dan een advies op maat op het gebied van CRO, SEO of SEA. Ik geef je concrete actiepunten die bijdragen aan een hogere conversie, meer leads en meer omzet. En jouw bijdrage gaat 100% naar stichting Roparun. Bekijk het doel.

Waarom meehelpen?
Met +11 jaar ervaring in online marketing, honderden sites die ik geanalyseerd heb en een batterij aan slimme collega’s bij Sparkles die ik waar nodig vraag om mee te denken, verwacht ik dat ik jou een waardevol advies kan bieden. Daarnaast hoop ik dat je geïnspireerd bent en raakt door het doel: een waardevol afscheid voor mensen in de laatste fase van hun leven.